czwartek, 24 kwietnia 2008

Juhuuuuuuuuu


Dostalam dzis paczke!!!! Przesliczne koronki i tasiemki oraz po prostu boski aniolek!!! Temu to juz musialam nawet zrobic osobne zdjecie! A nawet nadac mu imie, a wlasciwie jej! Teraz bedzie sobie ten moj szczesliwy aniolek ozdabial moja sciane w sypialni... A wszystko to zrobione przez Nowalinke!!! Wielkie dzieki! Jestes cudowna!!! Ale tym prezentem urodzinowym to mnie zastrzelilas! Jak ja wytrzymam jeszcze prawie caly miesiac???

2 komentarzy:

nowalinka pisze...

O, nie moge, doszło w końcu???
Juz mi sie wydawało, że trzeba będzie reklamować ;)
Jak Ci zabraknie koronek to daj znać ;)
To była dla mnie naprawdę wspaniała i wesoła wymiana :)
No i dzięki temu mogłam Cię odrobinkę lepiej poznać :)
Dziekuję Ci Elizo, za wszystkie prezenciki, które od Ciebie otrzymałam :)
Traktuję je jak prawdziwe skarby :D

haha, a co do prezentu urodzinowego...to drobiazg, a czas szybko zleci, maj już blisko ;)

Eliza pisze...

To ja Ci ogromnie dziekuje!!! Jestes na prawde kochana! Nie mam wiecej slow!

Moje ulubione