czwartek, 15 maja 2008

Karteczka z 2 kieszeniami!!! - PRZEPIS

Tak mnie zachwycila prostota zrobienia tej kartki, ze musialam znow sprobowac! Ktos na forum zapytal mnie tez czy nie moglabym pokazac jak to sie robi, tak wiec zrobilam kilka fotek po drodze! A oto rezultaty:



Po pierwsze trzeba odmierzyc 8,5 cala na 11 cali (okolo 21,5 cm x 28 cm) z dwustronnego kolorowego papieru. Nastepnie nalezy go zlozyc dokladnie na pol najpierw w jedna pozniej w druga strone. Ja uzylam tutaj narzedzia ktore nazywa sie bone folder ale mozna tutaj uzyc wlasciwie czegokolwiek.



Nastepnie z jednej strony nalezy rozciac zlozenie do srodka. Teraz przyszedl czas na zagiecie rogow: gorny lewy rog zaginamy na odleglosci 7 cm a dolny prawy do srodka. Zakladajac gorna lewa czesc na prawa uzyskamy pierwsza kieszen.



Nastepnie nalezy podlozyc lewa dolna czesc pod prawa i zagiac rog tak jak prawej (jedna na drugiej). Teraz trzeba tylko podniesc dolna czesc na gorna i posklejac wszystkie brzegi! Udekorowac no i wlozyc cos do tych 2 powstalych kieszonek!

A oto co z mojej karteczki powstalo - taki sobie nietypowy efekt koncowy!



5 komentarzy:

Nowalinka pisze...

Elizo, świetny i wyraźny kursik :)
Może tez sie niedługo skuszę na taka karteczkę, bo wygląda naprawdę fajnie:)
Cudownie swoją ozdobiłaś :)

truskawkaM pisze...

super kursik :) wyglada na prosty, a efekt napewno jets efektowny ! :)

zaraz sprawdze moja umiejetnosc czytania ze zrozumieniem i wicelania tego w zycie ;)

Ingrid pisze...

Eliza,
wielkie dzieki za kursik :)
pewnie już niedługo skorzystam!!!

Kamila pisze...

piękna !! taka romantyczna :)

monika pisze...

wreszcie udalo mi zalogowac, by moc podziekowac za kursik. zrobilam kilka kartek, oczywiscie nieudolnie ale najwazniejsze, ze wlasnymi rekami. dziekuje raz jeszcze i podrawiam. monika
p.s. zapraszam do mnie: http://takie-sobie-blogowanie.blog.onet.pl/

Moje ulubione