niedziela, 5 października 2008

Zwyciezca

Nie mielismy czasu, zeby zrobic takie glosowanie jak poprzednio, bo bylismy jak zwykle w niedziele na rodzinnej wycieczce ale przy pomocy meza i jego metody cyfrowej padlo na
STARMACHINE
wielkie gratulacje i czekam na adres. Ale pomyslalam ze w zasadzie mam gotowych wiecej niz 50 posteplowanych motywow reszta trafi wiec do kolejnego wyboru mojego ukochanego metoda cyfrowa, ktorym jest NUTKA1911. Gratulacje dla was obu. Wysle listy jak tylko dostane adresy!

5 komentarzy:

lalalla pisze...

gratulacje dla zwycięzców:) dzięki za wspólną zabawę, pozdrowionka pełne słonka!

ulkasan pisze...

gratulacje dla dziewczyn i również dziękuję za zabawę :)

Barbarella pisze...

gratulacje :)

Ania - "Z Papieru Tworzone" pisze...

A ja zapomniałam!!! Ale mi wstyd, zapomniałam po prostu, że miałam podać adres. Za dużo mam na głowie ostatnio :( Czy to dalej aktualne?

Eliza pisze...

Jasne ze aktualne! Napisz na moj adres e-mail!

Moje ulubione